7 Μαΐου 2014

Introducing Stekia Pantou!

Νομίζω το χω ξαναγράψει αλλά τι να κάνω που νιώθω την ανάγκη να σας απολογηθώ για την απουσία μου? Βλέπετε οι δουλειές εκτός blog τρέχουν, κι είναι μέρες που ο χρόνος δεν μου φτάνει για να κάνω όσα θα ήθελα. Και είναι πολλά αυτά που θέλω να κάνω. Πρώτα πρώτα θέλω να ενημερώνω το "σπιτάκι" μου καθημερινά και να φτιάχνω ένα κόσμημα τη μέρα. Αλλά βάλτε ότι πηγαίνω κάθε μέρα 7:30 με 3:30 στη δουλειά, φροντίζω για το σπίτι και τα παιδιά, μαγειρεύω..... εντάξει μέχρι τις 10 το βράδυ αυτά τα προλαβαίνω. Κι έχω βοήθεια κι από το σύζυγο, δεν παραπονιέμαι. Όμως αυτό τον καιρό φυτεύει κήπους (να φάμε και κανένα λαχανικό). Κι έτσι στις 10 αποκοιμιέμαι ξεθεωμένη. Οπότε το blog και τα κοσμήματα μένουν πίσω. Α, ξέχασα να σας πω ότι τον τελευταίο καιρό έχει μπει στο πρόγραμμα και μια μετακόμιση.... τουλάχιστον δεν πάμε μακριά και το σπίτι είναι μεγαλύτερο οπότε πλέον θα απολαμβάνω το χώρο μου!  

Αρκετά όμως μ' εμένα. Από πριν το Πάσχα έχω οραματιστεί την εξέλιξη του FauxBilicious (το ξαναανέφερα εδώ). Αυτό σημαίνει νέο layout, νέες στήλες και πολύ πιθανόν νέο πάροχο. Κάθε πράγμα όμως στον καιρό του. Σήμερα θα ξεκινήσουμε από τις νέες στήλες. Για όσες και όσους από εσάς ασχολείστε με το κόσμημα και θέλετε να παρουσιάσετε τη δουλειά σας, είστε ευπρόσδεκτοι. Απλά στείλτε μου e-mail στο fauxbilicious@yahoo.com 

Σήμερα ξεκινάμε με την Ιωάννα από το Στέκια Παντού. Η Ιωάννα, αν κρίνω από τα λεγόμενά της πρέπει να είναι πολύ καλλιτεχνικός τύπος. Παρακάτω θα διαβάσετε ένα κείμενο για την ίδια και θα απολαύσετε μερικές δημιουργίες της.   

"δυο λόγια για εκείνη
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη. Η αγάπη μου για οτιδήποτε ωραίο με οδήγησε στην απόφαση να αναζητώ σε κάθε τι την ομορφιά. Έκανα σχέδια από μικρή με κορδέλες, χάντρες, κουμπιά και ήταν μια στιγμή μέσα στη μέρα που με χαλάρωνε.

η ιστορία της με τα αξεσουάρ.....
Νομίζω πως η Ιωάννα ως σχεδιάστρια εμφνίστηκε για πρώτη φορά σε ηλικία μικρή, όταν παρακολουθούσε την μητέρεα της να κεντάει και να πλέκει ή τη μοδίστρα γιαγιά της να ράβει νέα υφάσματα. Κάπου στην πορεία κοιμήθηκε αυτό το κομμάτι του χαρακτήρα μου και ξαναβγήκε δυνατά μετά από έναν χωρισμό. Μια ευκαιρία που με έκανε καλύτερη ως άνθρωπο και μου έδωσε διέξοδο.

τι σκέφτεσαι όσο δημιουργείς.....
Δεν σκέφτομαι κάτι συγκεκριμένο. Ευτυχώς είναι η στιγμή που χαλαρώνω. Περνάω χάντρες στο σχοινί για να ξεχνιέμαι και να δημιουργώ νέα σχέδια, μόνο για μια γυναίκα. Καθώς ότι και να σχεδιάζω είναι μόνο μια φορά.

σε πιό υλικό έχεις αδυναμία.....
Τρελλαίνομαι για κουμπιά. Από μωρό τα λατρεύω. Όχι όλα παρά μόνο εκείνα που αποπνέουν μια αρχοντιά. Μετά τα σχοινιά, οι κορδέλες, οι χάντρες και φυσικά οι φελλοί κρασιού. 

το στυλ σου.....
Η βάση μου είναι το ανακυκλωμένο χαρτί, μετά ο φελλός και τα κουμπιά, όλα αυτά μαζί κάνουν κάτι μοναδικό. Το στυλ είναι πάνω από όλα για μένα η λιτότητα και η κομψότητα. Από την αρχή ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό που θα το φοράνε όσες τολμάνε και θα είναι μόνο ένα κομμάτι."




Με την Ιωάννα μπορείτε να επικοινωνήσετε προσωπικά για οποιαδήποτε πληροφορία. Επίσης για όλες τις εξελίξεις και τις συνεργασίες που αφορούν τις δημιουργίες της μπορείτε να επισκέπτεστε το προφίλ της στο facebook. Φυσικά υπάρχει και το blog της http://www.stekiapantouu.blogspot.gr, ο λογαριασμός της στο twitter και το pinterest.

Περιμένω και από άλλους δημιουργούς να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Σας χαιρετώ!




8 σχόλια:

  1. Είναι ωραίο να έχεις να κάνεις πολλά διαφορετικά πράγματα. Ανανεώνεσαι.
    Καλορίζικη η νέα στήλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανανεώνεσαι σίγουρα και δεν βαριέσαι. Έχεις όμως να αντιμετωπίσεις και άγχος, πράγμα που δεν παλεύεται εύκολα!

      Διαγραφή
  2. εχεις περιορισμενο χρονο Χριστινα μου!
    λογικο! εμεις ομως σε αγαπαμε και ειμαστε εδω για οταν μπορεις! :)

    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμείς πάντως απολαμβάνουμε τις αναρτήσεις σου!Τυχερή που έχεις τα δικά σου λαχανικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο δίκιο έχεις βρε Χριστίνα...περνάει η μέρα και αντιλαμβάνεσαι πόσο λίγο χρόνο έχεις για σένα τελικά...βλέπω όμως πως έχεις σχέδια!! Ανυπομονώ να τα δω! Πάω μια βόλτα και από την Ιωάννα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ανήσυχο πνεύμα! Θα ήθελα να άντεχα την αυπνία ώστε να είχα περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου.

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...